بریدن گلوی زن در حمام خانه‌اش و فاش شدن رابطه پنهانی آتش سوزی انبار مواد غذایی در خیابان مصلی مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) حادثه قتل در درگیری خانوادگی مقابل دادسرا موادفروش حرفه‌ای در پوشش مسافربر به دام پلیس افتاد (۲ مرداد ۱۴۰۳) جنایت‌های تکان دهنده مرد قصاب در مشهد خودکشی پس از شلیک خونین به همسر در خیابان‌ حریق منزل مسکونی در بلوار توس مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا همه زندانیان می‌توانند از پابند الکترونیک استفاده کنند؟ منع بیماران مبتلا به سرطان از سفر زیارتی اربعین تصادف رانندگی در بزرگراه پیامبر اعظم مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (۲ مرداد ۱۴۰۳) تغذیۀ سالم راهی برای افزایش ایمنی بدن در برابر هوای آلوده طراحی کیت تشخیص «مننژیت» پژوهشگران مشهدی آیا ادارات استان اصفهان روز پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کشف ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی بارش باران تابستانی در جاده‌های خراسان رضوی + فیلم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آتش‌نشانان مشهدی مانع انفجار نشت الکل در شهرک صنعتی شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) تاکنون ۲۵۰۰ نفر به اداره گذرنامه خراسان رضوی مراجعه کردند | سریعترین راه صدور گذرنامه با اپلیکیشن «پلیس من» جزئیات تازه از جنایت تولیدکننده پادکست در کانادا | چرا راوی «آخرین شاهد» همسرش را به قتل رساند؟ جزئیات تعطیلی چهارساعته واحد‌های صنفی مشهد از ۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ روز آینده | تابلو‌های تبلیغاتی اصناف خاموش شود خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد بیش از ۳۰ درصد سالمندان یک بار در عمر خود، سقوط را تجربه می‌کنند سازمان سنجش کشور به تشریح اقدامات ۳۳ ماه گذشته خود پرداخت
سرخط خبرها

الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی

  • کد خبر: ۲۴۰۶۴۹
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: دریافت مجوز خروج از کشور با هدف زیارت عتبات عالیات برای مشمولان غیرغایب متولد ۱۳۸۴ و قبل از آن الزامی بوده و تنها برای سفر در ایام محرم و صفر بدون وثیقه است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین زاهدی با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین و تمایل برخی مشمولان سربازی برای شرکت در این سفر معنوی اظهار کرد: دریافت مجوز خروج از کشور به جهت زیارت عتبات عالیات در ایام محرم و صفر برای مشمولان غیر غایب متولد سال ۱۳۸۴ و قبل از آن همچنان الزامی است.

وی با اشاره به تسهیلات پیش بینی شده برای اربعین مشمولان اظهار داشت: تنها در بازه زمانی۱۷ تیر ماه تا ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ صدور مجوز خروج از کشور بدون وثیقه خواهد بود .

وی تاکید کرد: این دسته از مشمولان می بایست قبل از مراجعه به پایانه های مرزی با مراجعه به سامانه اینترنتی http://sakha.epolice.ir نسبت به اخذ مجوز خروج از کشور بدون پرداخت وثیقه اقدام کنند.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا افزود: در پایانه های مرزی از خروج مشمولان بدون مجوز خروج جلوگیری به عمل می آید.

این مقام مسئول در فراجا خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی اینترنتی http://www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش،ایتا و روبیکا) از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->